27 okt. 2011

Sluga Sydney

Tja!! Star just nu i Apple Store mitt i Sydney oct sneakar gratis internet fran dears superb internet service. Landade early bird after 6 timmar flygande fran Inodnesien. Har sedan slaggat en formiddags nap och hunnit med 2st kaffe. Nu blir det cruising downtown, inte sa svart att sla ihjal tid har inte. Skon omstallning fran stampade jordstigar med hast och vagn till big city life med langbyxor och skjorta,
fint ska det va!

Lite random uppdateringar:

- I mandags va det 34 grader har, idag 19... (!!!)
- Det kanns allmant overkligt att va har, men valdigt fantastiskt.
- Jag ska forsoka snitta 3 goda take away lattes om dagen i 9 och en halv dag.
- Vattnet ar 18 grader och jag har ingen vatdrakt med mig.
- Bella ar snyggare nu an va hon va nar hon akte!
- Jag tycker att aud dollaren ar lite oforskamt dyr.
- Livet ar for jakla kul alltsa, jag vill bli 102 ar!

Dags att lamna denna dator at nasta turist som kanske vill blogga, kolla facebook eller vad folk nu gor nar dem hanger hos Apple.

Nu ska jag dra med Bellabus ner till operahuset for lite turist foton!

Later

-d

1 kommentar:

  1. Hello där... fasen vad ni har det gött.. e fruktansvärt avis på er.. ta hand om er nu o ha en fortsatt bra resa..kram mamma

    SvaraRadera